Pagina's

dinsdag 16 juli 2013

Hema 810

Hoi allemaal!! Ik heb een nieuw lakje, gekregen voor mn verjaardag! Namelijk deze:(1) Toen ik hem de volgende dag goed bekeek, dacht ik, he gatver! Ik houd niet eens van geel! Maar aangezien dit mijn derde lakje van de hema is die pastel is, en de andere twee bevielen me erg goed, heb ik hem meegenomen op vakantie om eens uit te proberen! Ik moet zeggen , ik vind hetop je nagels toch wel een heel leuk en lief kleurtje! AWESOME! Haha, ik ben er nu heel erg blij mee! Hij dekt niet zo heel goed, maar na 3/4 laagjes is hij helemaal goed, ik hoop dat jullie het een leuke review vinden en deze vakantie ( tot 26 augustus heb ik zomervakantie!) ga ik veel bloggen en filmpjes maken voor youtube: check ook even mijn kanaal; Bibiche Ham xx SeeYouLater!!!

1 opmerking:

  1. hee...
    ik volg je al heel lang op youtube
    al voor je filmpjes ging maken.
    leuke blog!
    wil je misschien ook een kijkje nemen op mijn beautyblog?
    dat is www.ilovebeautybloggen.blogspot.com
    doegg xx

    BeantwoordenVerwijderen