Pagina's

zaterdag 4 mei 2013

Superleuke DIY!

 downloaden 
Hoi allemaal! ff een ander lettertype! <3 Ik had geen zin meer in dat saaie gewone wat je overal ziet op je PC:) Haha, maar nu beginnen we met dit artikel! Toevallig gaat het ook over lettertypes!
Ik heb op www.dafont.nl Hele leuke lettertypes gedownload! Helaas kan je die niet instellen op blogspot:( Dat is wel jammer maar ja, ze hebben een beperkt aantal lettertypes.als je  hier klikt zul je op de site komen! probeer maar en download een superleuk en hip lettertype!


Zelf maken.
Je kan ook je eigen lettertype helemaal zelf ontwikkelen! als je hier klikt, Kan je dat doen! Volg alle stappen en TADAAA! je lettertype is geboren:)


Ik hoop dat jullie deze korte DIY leuk vonden! Helaas bij dit artikel geen foto's omdat mijn camera leeg is! Nog iedeetjes voor het artikel van morgen? Ik hoor het graag!

Xx bloggen met bibiche

Geen opmerkingen:

Een reactie posten