Pagina's

zondag 5 mei 2013

Muffins bakken

Muffins maken met diederick.


Als eerst wil ik mijn broertje diederick bedanken voor het maken van de foto's! <3
 
Hoi iedereen! Vandaag heb ik muffins gebakken met diederick!! Mmmhh wat ruikt de keuken nu lekker!:) Maargoed ik leg jullie nu uit wat je nodig hebt:





50 ml water, dr. oetker muffins naturel, 2 eieren, 125 gram boter.

Stop alle 12 bijgeleverde vormpjes in de muffinplaat, een muffinplaat is niet perse nodig maar anders lopen ze uit.

Dit is de bakmix.

doe dat in een grote kom.

zo.

nu pak je de 2 eieren

die de je bij de bakmix in de grote kom.

doe nu het water erbij.

Dit was niet genoeg, maar gelukkig hadden we nog een kuipje smeerbare boter in de koelkast staan!:)

dat zie je wel aan de lichtere kleur:) maargoed, dus 125 gram.

hier nog even in close- up.

Alles bij elkaar!

Dit is onzee mixer.

MIXEN!

Mix alles tot een glad geheel

doe de mix er met lepels in

zo

nu zitten ze er in.

In de oven. 16 min. op 180 graden celcius

en het eindresultaat!
ik vind ze supermooi en lekker en hier zie je dat(bovenaan)
de nagellak die ik op heb zie je morgen een artikel over! Doeiii xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten